Fany & Mary je lokal v centru Ljubljane, znan bo odličnih burgerjih, picah in koktejlih.
Lociran je na Petkovškovem nabrežju s super pogledom na ljubljanski grad.
Fany & Mary burgerbar si je po dolgih letih delovanja in odlične ponudbe naredil ime, vendar pa so želeli izkoristiti potencial,
ki ga imajo socialna omrežja. Dnevno so želeli doseči nove ljudi, potencialne stranke, ter z njimi graditi odnos in zaupanje.

Kako smo začeli

Glavnina ciljne skupine naročnika je bila na omrežjih Instagram in Facebook, zato smo se osredotočili na ti dve socialni omrežji. Nekaj časa smo gradili baze sledilcev brez dodatnega oglaševanja, nato pa smo vse skupaj še podkrepili s plačanimi objavami in oglasi, ki so nam omogočili, da smo dosegli še več ljudi.

Doseg objav

S pomočjo oglaševalskih akcij in nagrad smo tako na mesečni bazi dosegli tudi po 80.000 ljudi iz Ljubljane, saj smo želeli nagovoriti ta del Slovenije. Ker ima Fany & Mary bogato in pestro ponudbo hrane in pijače, smo želeli to tudi tako predstaviti. S kreiranjem kakovostnih vsebin smo lahko preko spleta prikazali kako dobro ponudbo imajo in zakaj se jih splača obiskati.

Z dobro načrtovanimi objavami, tako vsebino, časom objave, kot tudi targetiranjem pravih ljudi smo z eno objavo dosegli tudi do 15.000 različnih ljudi.

Odziv na objave

Dober ‘’engagement rate’’ oziroma odzivnost na objave pa kaže na kvalitetno vsebino in dobro targetirano bazo potencialnih strank, ki jih je Facebook stran dobila.

Število sledilcev smo povečali x 10, doseg na obeh socialnih omrežjih pa se je tako iz približno 5000 ljudi povečal na približno 100.000, odvisno od oglaševalske akcije ta dan. Skupaj z naročnikom smo dosegli to, da je bil skupaj s sodelovanjem to najbolj obiskan lokal na tem delu Ljubljane, poleti pa napolnjen do zadnje mize, celotno sezono.

Instagram številke

+ 5230
Število novih sledilcev

+ 1340
Tedenski obisk profila

+ 8%
Stopnja interkacije

+ 1700
Doseg objave

Facebook številke

+ 120.000
Doseženih potencialnih strank

+ 500.000
Prikaz objav