7 nasvetov za dobro predstavitev podjetja na Instagramu!
Urh Zavodnik
Nastop na socialnih omrežjih mora biti na visoki ravni, če želimo prodajno pot nadaljevati po drugih kanalih.
1. Profil opremite z vsemi vašimi podatki
Tako bodo sledilci takoj in preprosto prišli do vaših podatkov kot so: lokacija, spletno mesto, kontakt. Ta korak je prvi in zelo pomemben, saj se tako prodajna pot iz socialnih omrežij razvija naprej.
2. Priskrbite dovolj zanimive vsebine
Ne glede na vse, je vsebina najpomembnejša. Ljudi mora zanimati, jim dajati vrednost in celo vzpodbuditi čustva. To pripelje do klika ‘’sledi’’ in tako vam bojo začeli ljudje slediti. Tudi če fotografije ne bodo profesionalne, v kolikor pa bodo slabe pa si lahko naredite več škode kot koristi.
3. Pravilna uporaba oznak
Hashtag oziroma oznaka je znak # , kateremu dodate besedo ali besedno zvezo. Tako vas bodo ljudje, ki bodo iskali določeno besedno zvezo, pod to oznako opazil. Pomembno je, da za ‘’hashtag’’ uporabljate besedne zveze, ki so nekako povezane z vašo industrijo.
4. Uporabljajte možnost lokacije
Ob vsako objavo dodajte kje je slika posneta. Če je to pri vas označite vašo lokacijo. Tako bo vsak, ki bo na trenutni lokaciji, lažje in hitreje opazil vas in vašo objavo.
5. Komunicirajte s sledilci
Komunikacija s sledilci je zelo pomembna. Instagram vašemu podjetju omogoča, da ste s potencialno stranko na bolj osebnem nivoju, kot na ostalih oglaševalskih kanalih. To je pri prodaji še kako pomembno. Če vam nekdo pohvali fotografijo, se zahvalite. Če vas kdo kaj vpraša mu odgovorite. Ne pozabite pohvaliti tudi drugih. Komunikacija je ključ do zaupanja, zaupanje pa ključ do prodaje.
6. Dajte vrednost in ne prodajajte
Glavni razlog zakaj ljudje prenehajo slediti podjetju je to, da podjetje na Instagramu preveč prodaja in oglašuje. Instagram je namenjen temu, da se podjetje ljudem predstavi in jim ponuja zanimive vsebine. Posledično bodo ljudje tako ali tako vaš produkt kupili, če jim bo ta všeč.
7. Sledilce vzpodbudite k dejanju
Pri objavljanju fotografij ne pozabite na opis. Ta naj vzpodbudi sledilce k dejanju. Naj bo to k všečkanju fotografije, komentiranje ali pa oznaka prijateljev. V mejah normale naj bo tudi provokativen, da se bo sledilec nanj odzval. Tako se bo doseg objave večal, zanimanje sledilcev za vaš produkt pa postopoma povečal.
Dajte vrednost in ne prodajajte.
Instagram ima ogromno možnosti pridobivanja sledilcev in s tem potencialnih strank. Vas morda zanima kako? Vaše vprašanje pošljite na urh@planetdevet.si in z veseljem nanj odgovorim.
Delite to objavo